Прочетен: 11840 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 14.12.2013 11:58
Клиентите на Мтел вече могат да използват първото по рода си приложение за управление на услуги през смарт устройство. Приложението „Моят Мтел” им позволява да управляват самостоятелно своето потребление и услуги навсякъде и по всяко време. Така потребителската им информация е още по-прозрачна и достъпна.
С „Моят Мтел” клиентите ще могат да виждат своята текуща сметка, неплатени фактури и да следят включените минути в тарифния си план. Приложението дава свободата лесно, бързо и удобно да се управляват основни услуги, да се добавят различни екстри към тарифните планове, да се променят предпочитани номера в групата „Семейство и приятели” или „Любим номер”. То показва на карта най-близките Мтел магазини (с работното им време, адрес и телефон за контакт).
„Моят Мтел” е достъпен за смартфони с операционна система Android, версия над 2.2 Очаква се скоро и потребителите на iOS да могат да се възползват от него. Трафикът, генериран през приложението, е напълно безплатен и не оказва влияние върху мегабайтите на максимална скорост на мобилен интернет, включени в тарифните планове на телекома.
Можем ли да се надяваме на по-добри дни?
Нов уред отчита алкохол и наркотици при ...